سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرزمین یکی یه دونه

 
 
تاریخ :  جمعه 92/6/15
نویسنده :  حاجی پور

نرم افزاری حرفه ای برای جایگزین شدن ساعت معمول سیستم عامل های مایکروسافت می باشد. این نرم افزار حرفه ای با جایگزین شدن به جای ساعت ویندوز میتواند ضمن زیباسازی ساعت امکاناتی نظیر اعلام هشدار در تاریخ و ساعت های مشخص و همچنین خاموش شدن خودکار ویندوز را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرف دیگر قابلیت های دیگر نیز با نصب این نرم افزار در اختیار کاربر قرار خواهد کرد. برای اعلام هشدار و یا به صورت عامیانه ساعت زنگدار، این نرم افزار میتواند چندین و چند ساعت و تاریخ را در نظر گرفته و در تمامی آنها به کاربر هشدار دهد. همچنین این قابلیت را دارد تا در هر ساعت و یا هرچند دقیقه یکبار با صدایی کاربر را از گذشتن دقایق آگاه سازد. قابلیت جالب و مهم دیگر نرم افزار،امکان روشن کردن یا بیدار کردن کامپیوتر در تاریخ و ساعت مشخص در هنگامی که ویندوز در حالت Stand by و hibernate قرار دارد می باشد. بنابراین نرم افزار میتواند در حالات ذکر شده ویندوز را مجدداً فعال نماید. از نظر زیبایی نرم افزار دارای چندین پوسته زیبا است که کاربر میتواند آنها را انتخاب نماید. همچنین 12 مدل مختلف برای نمایش دادن تاریخ،هفته،ساعت،دقیقه و ثانیه دارد که همگی اینها به کاربر پسند بودن نرم افزار کمک می نماید. همچنین نرم افزار دارای تقویم می باشد و قابلیت برنامه ریزی را دارا است و برای تقویم ها نیز 10 پوسته زیبا تعبیه شده است. قابلیت برنامه ریزی هشدار بر اساس ساعت دیگر کشورها نیز امکان پذیر گشته است. جهت دانلود این نرم افزار کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Atomic-Alarm-Clock-6.15 ادامه مطلب...


تاریخ :  جمعه 92/6/15
نویسنده :  حاجی پور

  نرم افزاری جالب و کاربردی برای نمایش تقویمی شیک و حرفه ای در دسکتاپ ویندوز می باشد که دارای امکانات و قابلیت های زیادی است.
توسط ‏نرم افزار Rainlendar قادر خواهید بود کارهای روزانه ی خود را ثبت کنید تا برنامه شما را در روز مربوطه باخبر سازد و از کارهای خود عقب نمانید.
از ویژگی های تقویم فوق به دارا بودن پوسته های جذاب و متعدد ، تنظیم آلارم ویندوز و پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا اشاره کرد.
برای دانلود نسخه جدید این نرم افزار برای ویندوزهای 32 بیتی و 64 بیتی به صورت جداگانه از دانلود 0098 به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

Rainlendar

  ادامه مطلب...


تاریخ :  جمعه 92/6/15
نویسنده :  حاجی پور

  نرم افزاری جالب برای سه بعدی و واقعی کردن میزکار شما در ویندوز می باشد که اینترفیس دسکتاپ سیستمان را بسیار جذاب و حرفه ای خواهد کرد .

با این نرم افزار قادر خواهید بود میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و دسکتاپ خود را از به هم ریختگی و شلوغی برهانید .

از ویژگی های نرم افزار Real Desktop می توان به مواردی نظیر قابلیت نشان دادن یا مخفی کردن نام فایل ها ، انواع مختلف نور و جهت تابش آن ، دارا بودن صدای جالب و سه بعدی ، دارا بودن چندین قالب شیک و حرفه ای و دارا بود پس زمینه های متعدد اشاره کرد.

برای دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار فوق از دانلود 0098 به صورت رایگان به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

 Real Desktop SoftWare

  ادامه مطلب...


تاریخ :  جمعه 92/6/15
نویسنده :  حاجی پور

  نرم افزاری جدید و کاربردی برای تغییر صفحه ی لوگین ویندوز سون میباشد و می توانید با آن تصویر لوگین ویندوز 7 خود را عوض کنید.این نرم افزار دارای تصاویر بسیار زیبایی برای انتخاب به عنوان صفحه ی لوگین دارد که شما هم می توانید تصاویر دلخواه خود را به آن بیفزایید و رنگ و رویی به صفحه ی لوگین ویندوز خودتون بدید !

برای دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

تغییر صفحه ی لوگین ویندوز 7 با Windows 7 Logon Background Changer 1.5.2.0

  ادامه مطلب...


تاریخ :  جمعه 92/6/15
نویسنده :  حاجی پور

  نرم افزار جالبی می باشد که به کمک آن می توانید به راحتی عکس صفحه ی ورود (لاگین) ویندوز 7 یا ویستای خود را تغییر دهید.

کار با این نرم افزار بسیار راحت می باشد و هر موقع که خواستید می توانید تصویر را به حالت اولیه برگردانید.

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تغییر عکس لوگین ویندوز ویستا و 7 با Logon Screen Customizer 1.1.3.220 ادامه مطلب...


.....به زودی ....

بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 236934